Radno vremePonedeljak - Petak: 08:00h - 20:00h Subota: 08:00h - 15:00h
Novi Sad, Železnička 23/a
021/422-324, 422-325, 533-646
Beograd, Kraljice Natalije 78
011/3616047, 3616048

Kuba 2018

1.259 €

INDIVIDUALNI POLASCI: sredom u periodu 24. januara do 21. marta 2018.
12 dana / 9 noćenja, avionom

KUBA je država i arhipelag u severnim Karibima, najveće i najzapadnije ostrvo Velikih Antila, između Atlantskog okeana, Meksičkog zaliva i Karipskog mora. Glavni grad je Havana – neodoljiva mešavina veličanstveno trošne kolonijalne arhitekture, grad kaldrmisanih ulica, čuvenih automobila iz 50-ih godina, muzike nestvarnog ritma, bogate istorije. Najpoznatije kubansko letovalište, Varadero, se nalazi na Atlantskom Okeanu, na poluostrvu Hicacos, 140km istočno od Havane. Letovalište sa malim i uspavanim centrom, dugim peščanim plažama, barovima, restoranima, dve diskoteke.

 

Cena aranžmana po osobi, u dvokrevetnoj sobi: 2.999,00 dinara + devizni deo prema tabeli u EUR

HOTEL U HAVANI / Kategorija

&

HOTEL U VARADERU /Kategorija

Usluga Havana

&

Usluga Varadero

 Tip sobe u Havani

&

Tip sobe u Varaderu

Polazak / Povratak

24.01.-04.02.

31.01.-11.02.

07.02.-18.02.

14.02.-25.02.

21.02.-04.03.

28.02.-11.03.

07.03.-18.03.

14.03.-25.03.

21.03.-01.04.

MEMORIES MIRAMAR HABANA 4*

&

MEMORIES VARADERO 4*

3 ND

&

6 AI

Standard

&

Deluxe standard

1199

1259

Legenda tabele: ND-noćenje sa doručkom, AI-all inclusive (doručak-ručak-večera se služe u glavnom restoranu, servirani po principu švedskog stola; užina tokom dana; alkoholna i bezalkoholna nacionalna pića);

UZ DOPLATU – pre polaska na putovanja – Mogućnost izbora:

-drugog datuma polaska/povratka na putovanje u odnosu na datum naveden u tabeli i programu putovanja;

-različite dužine boravka u odnosu na datum u tabeli i programu putovanja

-smeštaja u drugom hotelu ili istom hotelu drugačijeg tipa sobe, u odnosu na navedeni u tabeli

-putovanja avio kompanijom po izboru, izbora klase sedišta.

USLOVI PLAĆANJA:

Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke, za efektivu, na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, dok je ostatak podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:

  • gotovinski – uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.
  • uplatom preko računa – uplata avansa od najmanje 60% od ukupne cene aranžmana, prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje.

Troškovi međunarodnog zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 15 dana pre početka korišćenja aranžmana.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN KUBA Havana-Varadero:

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA – NAPOMENE:

  • Cena aranžmana za decu do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 16h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 16h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji.
  • ALL INCLUSIVE ili ULTRA ALL INCLUSIVE podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije i ste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija.
  • Detaljne informacije o usluzi all inclusive i ultra all inclusive, kao i radnom vremenu barova i restorana se dobijaju na recepciji hotela.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit/kaucija. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela (check-out) daje se nalog za povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za neplaćene troškove u hotelu, ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Broj telefona lokalnog vodiča na Kubi će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta I poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
  • Na Kubi ne vladaju bolesti epidemioloških razmera, prethodna vakcinacija nije potrebna.
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička viza za Kubu za građane Republike Srbije, u okviru aranžmana, koji putuju putnim ispravama Republike Srbije nije potrebna. Neophodno je da pasoš važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno zdravstveno osiguranje za Kubu je obavezno. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
  • Prilikom dolaska na Kubu-na aerodromu-se dobija od imigracionih vlasti turistički karton-koji su putnici dužni da čuvaju do napuštanja Kube.

KOLEKTIVNI TRANSFERI

Kolektivni transfer je unpred organizovan prevoz putnika od aerodroma do hotela, između dva hotela, od hotela do aerodroma, sa više usputnih stajanja radi prihvata putnika različitih nacionalnosti, koji se prevoze do istog odredišta, letovališta ili grada u okviru jedne ili više destinacija.

Kolektivni transferi se obavljaju mini busom u pratnji vozača ili autobusom turističke klase u pratnji lokalnog vodiča.

U slučaju nedovoljnog broja putnika koji je potreban za angažovanja mini busa ili autobusa radi realizacije kolektivnog transfera, prevoz na relaciji od aerodroma do hotela, između dva hotela, od hotela do aerodroma, ili dva odredišta, će se obaviti putničkim automobilom srednje klase u pratnji vozača, sa najviše 4 putnika po vozilu i najviše 3 usputna stajanja. Mogućnost angažovanja taksi vozila pod istim uslovima.

Turističke informacije o destinaciji se ne pružaju tokom kolektivnih transfera, bez obzira na dužinu trajanja između dva odredišta.

Istorijske, geografske i slične turističke informacije spadaju u sastavni deo realizacije fakultativnih izleta ili poseta, u skladu sa predviđenim programom i planom izleta/poseta, koje pruža licencirani lokalni vodič, na engleskom jeziku.

Putnici sami nose svoj bagažni i ručni prtljag do/od vozila kojim se vrši kolektivni transfer.

 

Booking / rezervacija